Don't stop believing


hittade en gammalbild!:)

idag badade jag faktiskt, inte länge men en stund.
jag är sådan som fryser as lätt så ja vill inte bli helt sjuk! men det var trevligt iaf.

imorn ska jag bara chilla! eller ja svenska + fotoarbeten ska göras..
kanske lyckas övertala mamma att vi ska åka och äta stans bästa glass, nämligen slagsta glass!

´känns skönt att jag fick mitt efterlängtande C i so, super stolt! + att valet är gjort! äntligen.

varför puffar man folk egentligen, lite irriterande liksom!

Kommentarer
Postat av: SemoniesOfSweden - Hårborstens bästavän

Det betyder att man vill ligga ;)

2012-05-28 @ 07:31:06
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0