FREEEEEEEEDAG!

Nu har jag lite rolig svenska, ska fortsätta jobba med novellerna snart..
sen lite rolig samhällskunskap.. :/ brukar vara kul, men INTE NU!

aja..

Dag 7 - åtta bekännelser!
1. jag är rädslan själv, det finns inte mycket jag inte är rädd för.
2. många brukar tycka att det är kul att skrämma mig..
3. jag har inga syskon som har båda mina föräldrar.
4. jag längtar inte tills nästa år då mina vänner fyller 18 flera månader innan mig.
5. jag är född i stockholm.
6. min pappa bor i norge.
7. när jag fick veta att jag skulle bli storasyster blev jag så stolt att det ända jag prata om var henne.
8. jag skolka massor i 9:an för att träffa en kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0