Min framtid i Danmark!

Jag har tänkt lite på min framtid de senaste dagarna, och känner att jag kan skriva ut det på bloggen nu!

Jag känner att jag behöver en riktig utmaning efter studenten, så jag har bestämt mig för att jag ska flytta till Danmark! och plugga där. och sedan kanske jobba där, eller så flyttar jag tillbaka till sverige när jag har pluggat klart. men som det ser ut nu, så ser jag danmark i min framtid ;)
Så jag kommer antagligen bli danskmedborgare :p

anledningen till varför det blev just danmark är för att jag gillar danmark, jag har varit där några gånger och jag tror att jag skulle trivas ganska bra!
Jag har ju min pappa i norge så jag skulle kunna göra det enkelt och flytta till pappa, men det skulle egentligen inte vara en utmaning, jag menar Norska/norge är lika basic som svenska/sverige för mig.
och jag känner att jag vill lämna sverige.
Och det danskaspråket är en utmaning, men jag kan helt ärligt säga att jag klarar det, det är inte så svårt egentligen.

Då bor jag i danmark, Mamma i sverige och pappa i norge haha :D


jag kan ju ändra mig och det är jag medveten om.
om det inte blir danmark, så stannar jag i eskilstuna och pluggar på högskolan här och hur kul låter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0