Päronsplitt!

vaknade 10 i 6 men fick reda på att jag började kvart i 10 när jag var klar med allt! ovärt..

idag stod långdistans på schemat, sprang med joanna, gick väldigt bra!
på mentorspasset skulle vi fota med en analog kamera, (ska framkalla bilderna nästa vecka)
JAg fotade med Rasmus, joanna och sara.
Det sluta med att jag och rasmus gick till rothoffsparken och fota :)

efter skolan mötte jag Anton, vi gick runt och prata, åt glass osv. trevligt!
påvägen hem gick jag och köpte päronsplitt på ica, mumme!

nu ska jag titta på "internet tv" och sedan sitta och rita på min serie resten av kvällen, så jag kommer inte blogga mer idag!

imorn ska jag träna med syrran, efter det ska jag blogga om ridningen och lägga upp bilder
och sedan avslutar jag med plugg!

inte så mycket blogging imorn heller, men sånt är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0