Plötsligt händer det!

Vi har tittat sedan i höstas efter ett par glasögon, men jag har inte hittat ett ända par! idag blev det ändring på det.
vi gick in spontat och titta, och plötsligt höll jag i de, glasögonen i mina drömmar! Någon gång ska vi dit och testa vilken styrka jag ska ha i glasen osv. så om några dagar är jag ägare till de.
Märket på de nya är versace, mina gamla är ju D&G..
Men det blir säkert bra!

anledningen till varför jag inte skaffar linser är för att jag inte får ha det för mamma, och sen skulle jag inte klara av att ha det, jag är ju inte av den försiktigatypen. sen trivs jag faktiskt i glasögon, har alltid velat ha det :o

i dag i skolan gjorde vi inget speciellt faktiskt, bara chillade typ.
nästa vecka ska vi spela paintball, vandra och sen är det skolavslutning! :D
fantastiskt men vad fort det har gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0