PMSkärring

skulle Anton kalla mig om jag var med han idag skulle jag gissa på.
för idag har jag varit allt annat än glad.
jag har varit väldig stressad för vi har grupparbete FN, och när dom sitter där håller på och inte jobbar blev jag ännu mer stressad.
och sen när läraren sa att jag bara får D i betyg om jag får e på FN så blev jag ytterligare lite mer stressad!
jag tål inte stress, jag deppade ihop totalt och blev sur, vilket gick ut över rasmus .. Förlåt! <3

fick C - på samhällsekonomi! men sen ställde han en fråga till mig så jag fick C :D
hade gjort ett slavfel..

gick och träna efter skolan, gick inte så bra.. tänkte bara på massa annat..

men gick och köpte chocklad och chips! och nu ska jag se vänner även om jag har sett alla avsnitt jag har!
kärlek till de!

Fast jag drog ju bort stolen när joanna skulle sätta sig xD hon märkte inte att det var jag! första gången jag lyckades!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Slavfel..? ahahahahahah xD

2012-05-11 @ 20:57:21
URL: http://albroryttarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0