Söndag!

åkte till mormor med mamma och "firade" morsdag.
vi åt middag och fikade kul.
Lekte tjuv och polis med Lars och Robert (Ebba och nellie)
Söt Ebba är "jag heter Lars" haha xD

Mamma och Pappa pratar om att jag ska flyga själv till norge i sommar..
då kommer jag flyga sammanlagt 6 ggr i år, alltså varanan månad!
Gillar inte tanken att jag ska flyga ensam.. men ja, klarar det iaf säkert..

Men om jag ska flyga ensam är jag värd en iphone eller en nikon D90/ D7000 eller en Canon 60D!
eller en bil, körkort eller kanske få hyran betald hela livet i danmark (berättar mer om det snart)

Dagens outfit + bild på "nya hårfärgen" lite ljusare i verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0