Varför gör man inte sakerna man ska påengång!

Nu är jag klar med hemsidan (har laddat upp den också) sen har jag skickat in rapporten och en 3Dbild!
Fantastiskt!
hade jag gjort det tidigare och inte skutit upp det så mycket så hade den varit klar för länge sen!
men aja nu är den klart iaf :)
klicka på bilden för att komma till MIN hemsida :D



Resten av skolarbetet har jag delat upp så under veckan blir jag klar med det mesta :) underbar känsla!

Detta är det sista inlägget för idag, för nu tänker jag sätta mig vid tv:n eftersom att jag inte har suttit där på flera dagar!

slänger upp ett tidsinställt till imorn då jag ska träna direkt efter skolan!

någongång ska jag fixa så jag kan lägga upp fler bilder från demostrationen här i eskilstuna, och bilderna från schweiz, kommer även skriva om resan när jag lägger upp bilderna!
jag ska även fixa min header någongång :) har en ny ide ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0