Duktiga Lyckan! <3

 
Det var ju "hopptävling" idag i stallet där lucky står, så vi var med på 2 olika höjder :)
skritta fram henne utanför, sen fick jag trava och galoppera i paddocken innan jag började.
på den låga höjden klev hon bara över,hon var lite osäker för all läskig dekoration.. rev sista hindret.
på den högre höjden kom Lyckan igång + att jag gasade lite extra. gud vad kul det var. speakern sa" här går det undan" och då gasa jag lite extra på sista hindret ;) och vi flög över. hon tyckte det var så kul!
skakade på huvudet och grejer! hon var så glad, underbart att rida henne då!
 
blev 2 nya rosetter och en hovkrats + mankam!
 
imorgon tänkte jag rida dressyr i paddocken sedan en liten uteritt, hon har så himla mycket energi :o
men vi får se hur jag gör, dressyr blir det iaf :)
 
söte Lucky<3
i torsdags när jag kom till stallet ville hon inte in, öronen bakåt och sprang runt mig typ..
gick tillbaka till stallet utan häst, men gick tillbaka och lura henne och fick tag i henne.
red ut ca. 30 minuter, hade inte all tid i världen. men hon var ganska lugn. så det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0