:)

brandövning i skolan idag, gud vad det låter! nej men det kom faktiskt  rök från trappan så vi tog nödutgången!

när jag kom till stallet, tog de precis in Lucky så hon fick mumsa på sitt hö medans jag fixade hennes mat och mockade, sen ställde jag henne i gången så fyllde jag på med spån!
borstade henne osv och gick ut i paddocken.
 
jag red med tränset idag istället för hacket, variation är bra!
hon var faktiskt fin, inte så stark faktiskt.
red på diagonalerna och sedan genom LC:1an
hennes galopp har verkligen förbättrats kan jag lova, förut bara sprang hon. nu kan hon galoppera i ett normalt tempo och arbeta den! :D gjorde ganska många fattningar!
hon var i ganska fin form, men den kan vara bättre! :) men jag är nöjd med detta pass!
 
tänkte göra samma imorn typ. rida på tränset och genom LC:1an och många volter. så kanske formet börjar ta sig i galoppen också? :D
 

i tisdags fick jag rida en ny ponny :D Lilla Baywatch :D så himla fin hon var! men att tränsa blev en liten match!
tur att jag är lång så jag nodde upp :D
 
vi red på volter och öka samt minska den.
i traven i början höll hon på att dra mig ur sadeln bokstavligen! hon liksom drog, men man fick inte dra tillbaka, vilket man vill göra automatiskt..
men efter ett tag gav hon sig och blev rikigt fin!
 
fick höra att jag red henne bra och att alla ridlektioner och träningen med radja har gett resultat! åå blev så glad.
tänk er själv om ni ridit eran favorit hur många gånger som helst, och ridläraren säger att det gett resultat. awesome!
mycket egen motor hade hon inte dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0