Jag tror jag börjar bli gammal!

jag menar det..
när man blir gammal blir man mer rädd om sig själv har jag hört, och det stämmer verkligen in på mig nu mera.
Förut red jag utan säkerhetsväst, jag typ YOLO!
men vad gjorde jag för någon månad sen, jag gick minsann och köpte en ny, och använder den för det mesta faktskt, något jag inte skulle ha gjort innan sommaren.
ska börja cykla med hjälm, vet inte när man ramlar liksom. jag rider ju med hjälm i ridningen, varför inte göra det när jag cyklar också liksom!
Jag säger "jag älskar dig" till mor och syster 170 gånger per dag också..
 
jag tror att jag börjar bli gammmal, jag har börjat ta vara på livet.
 
Allt detta pågrund att en händelse i somras när jag och "R" ramla med cyklen.
Den händelsen sitter djupt in nu alltså.
ingen av oss hade hjälm, vad hade hänt om vi landa på huvudet?
VI HADE TUR

idag hade jag endast film och tvlektion, awesome! vi filmade, eller jag filmade mongona (?)
ska som vanligt tillbaka till skolan kvart i 4..
åt subway till Lunch med Amanda, vi prata och så, trevligt!
köpte en blåhalsduk.. haha var tvungen. min gråa är borta. that´s my excuse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0