Mina Rosetter!

Nu tänker säkert vissa haha bara 11!! xD ja, men jag har faktiskt inte ridit så länge egentligen (ca. 7år)
sen har jag inte haft det intressent att ställa upp på sådana saker, har liksom inte tyckt att det varit kul. men hade en period jag tyckte det var skitkul.
 
Men det jag ville komma till är, att jag kommer ihåg varje"tävling" jag fick dessa rosetter, jag har varit så stolt över mig själv och hästen. Det hade inte varit samma sak om jag hade 50st. med 17 olika hästar.
Man behöver inte ha 70 rosetter för att vara en duktig ryttare, En duktig ryttare är en som rider varje minut av ridpasset, gör sitt bästa hela tiden. det är en bra ryttare för mig, en som vill utvecklas med andra ord.
men ridningen är ju inte allt.
Rosetter är i grund och botten en "bonus"
Man lär känna hästen bäst från marken egentligen.
ville bara säga det haha ;)
 
Dom 2 röda är från igår!
De röda + Bruna har jag och Lucky "fixat"
De blåvita/blåröda har jag tillsammans med Radja(4), Robinson (en), Butler (en)och fido (en)"fixat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0