Onsdag!

 
som vanligt på onsdagar har jag stuga kvart i 4 till kvart i 5.. så ja, nu sitter jag hemma och äter muffins medans jag faktiskt gör nytta! jag har precis städat only mitt rum but still!
Nu snart ska jag börja med skolarbete.
 
jag är så taggad på att börja sälja våran podukt, men allt går så jäkla långsamt! :(
 
time för skolarbete!
 
ridningen igår gick helt okej.
hade nike, vi red på volter och varierade sitsen, stod 2 satt 1 osv.
enkelt när man väl kom in i det, kändes i benen!
red 8volter.
sen avslutade vi att hoppa 2 "bockar" vid C och A på böjt spår.
när jag ränkade en två tre hopp! då jäklar, när jag bara kom in lite halv dåligt blev det okej.
men ja, helt okej lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0