dagens lucky

Lucky var fin idag, bara att hon blir lite "hård" i munnen när man rider på träns.
jag värmde upp på volter och över bommar, över bommarna  var hon jättefin, hennes steg<3
sen red jag dressyrprogramet, gick nästan som en dans! det ända är att hon ska lyssna lite snabbare på hjälperna och hålla galoppen i samma tempo på volten sen snett igenom, men det är inte hennes starka sida, men hon kan.
enligt mig har hennes galopp blivit bättre, men det finns saker att jobba på.
ökade galoppen också! gud vad fin hon blev då! 
 
sen red jag över bommar och på andra sidan galopperade jag, i båda varven. sen galopperade jag ett varv i sträck i båda varv.
gjorde samma sak när jag trava av utan galoppen alltså.
sen skritta jag av,
ett helt okej pass.
 
sen borsta jag osv. och gick sedan till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0