Dagens ridpass, Lyckan!

idag när jag kom till stallet var hennes mat och box fixad så jag tog in henne på engågng.
borstade henne ett tag, provade att linda hennes framben, första gången jag linda så ja, det blev helt ok.lindorna satt kvar hela ridpasset så ;)
 
så idag var Luckis outfit blå! om ni ville veta.
 
jag valde att rida ut en sväng idag, lite chill så där. vet dock inte hur länge det blev, när jag skulle kolla på klockan var mobilen kvar i stallet, bra jobbat Erika!
Jag tog på henne benreflexer, ifall det skulle hinna bli mörkt.
Hon var lite spänd av och till, det blåste så hon hoppade till någon gång, men inte värre än så. sedan kom vi till 2 vägskyltar som var på vägen, hon tvekade på om hon skulle våga, men hon gjorde det <3
red fram och tillbaka på en grusväg, först trav. sedan vågade jag mig på att fatta galopp. jag trodde att hon skulle rusa iväg, men nej hon galoppera knappt! xD
hon skötte sig jättebra!
sen när vi var tillbaka till stallet igen borsta jag av henne och släppte ut henne i hagen och sen gick jag till bussen efter ett tag.
tänkte ha NHträning men paddocken var upptagen och jag orkade inte vänta, så ja jag tog bussen hem.
På torsdag blir det åter chillridning. bara för att jag har lov <3
 
The typical Lucky!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0