Fredag

hade redovisning idag, gick ganska bra eller ja typ.
sen följde Amanda med mig hem, vi kollade på film och jag gjorde pannkakor sov vi åt.
på bild och formlektionen, jobbade vi med lera. jag gjorde en ful död anka, eller egentligen är den ganska söt!
hade pausgympa till gamnam style.. hahaha läraren dansa så fint. trodde jag skulle dö av garv!
 
sen gick jag hem städade, och putsa mina ridskor, chaps pch fixa mina sporrar.. haha behövdes ;)
skulle egentligen plugga, men orkar inte jag har ju faktiskt städat!
tar det imorn eller söndag!
 
snart ska jag till ica och köpa godis och sånt ;)
 
vet inte hur min uppdatering blir de kommande dagarna, men det märker vi!
 
TAGGA TILL DRESSYRTÄVLINGEN PÅ SÖNDAG!!!!!!!!!
 
är willevakt så ska mysa med han hela kvällen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0