gårdagens lucky<3

när jag väl kom till stallet tog jag det väldigt lugnt. slapp mocka då det var en som hade gjort det redan ;)
fixade mat och vatten till henne.
tog in henne och borstade ett tag, gjorde en fläta i hennes lugg och svans :)
Red i solnedgången :D mysigt. hade gramantygel på henne och hon var så fin! <3
 
red dressyrprogramet i skritt först, sen travade jag ett tag över bommar och så, sen tarvade jag genom dressyrprogramet. gav henne skrittpaus.
sen trava jag ett tag, sen fattade jag galopp, galopperade 2 varv i båda varven, sen 2 varv på storvolt i båda varven, så hon fick mycket galopp.
sen red jag dressyr programet 2 gånger med galopp och allt.hon gick jättefint, blev så glad!
sen galopperade jag över en upphöjdbom några gånger, sen trava vi över den. och sedan avslutatde jag.
red ganska exakt en timme!
tror Lucky och jag var lika trötta! :o haha
 
borstade henne ganska länge, gav henne massor beröm!
sen fick hon äntligen njuta av sin mat
 
ljudet av att höra när hästarna står i sina boxar och tuggar på sitt hö! <3
 
stressade inget igår, jag var bara med Lucky och tog det lugnt och umgicks med henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0