GRAND PRIX RYTTAREN GJORDE DET IGEN!

Fick till en riktig Grand Prix avsakting idag igen! :D haha fast idag förberedde jag det. det var kul att se enligt ridläraren! :D
Red Radja idag igen, gick bra allt slit lönade sig.
Vi red skänkelvikningar idag igen.
Engång i galoppen höll han på att gå omkull, vilket gjorde att jag höll på att ramla av och fick super ont i nacke och rygg..
han försökte bocka engång också..
Annars gick det bra!
 
så bra att jag anmälde mig och Radja till dresyrtävlingen 9 december, vet dock inte vilket program.. antingen LC:1 eller LC:2 jag tycker 2:an är lättare.. :/
Jag ska ju vara med me Nike också,  då blir det LC:1 :)
så vi får se hur jag gör angående program med Radja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0