Läs innan ni yttrar er nästa gång!

Ni ska bara veta hur många som har sagt ”parken zoo dödade inte den vita tigern, dom skicka den till en annan djurpark” till mig, ja men det är inte den. Det en annan vit tiger där, dom har liksom inte bara haft en.

Det stämmer att dom skickade curry till en annan djurpark.

Den vita tigern som ligger där en en hona och hon blev ihjäl biten. ”parken zoo dödade inte henne” nej det skrev jag inte heller och det borde ni ha sett om ni läste exakt vad jag skrev.

Det jag skrev var att det var hemsk att den ens låg där, skrev som sagt inte att dom hade dödat den och det skulle ni ju också ha sett om ni läste.

Sen skrev jag amerikanska vildhundar, dom är afrikanska oj.. fel världsdel. Men bara för det gör det ju inte att det är mer okej att de ligger där.

Snälla, läs innan ni yttrar er om det jag skrev.

jag -"jag kommer inte diskutera detta med dig mer"

"nej för du vet att jag har rätt!"

så himla dumt skrivet. det handlar inte om att ha rätt nu. det handlar om hur dom faktiskt har behandlar djuren. sen är det säkert inte bara parken zoo som har gjort sådant. säkert andra parken också. men dra inte in dom i parken zoos skit. för nu handlade det om parken zoo.

Sista gången jag skrev om detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0