Världens bästa Lyckan!

Gick så himla bra, hon är så snäll att ha med på olika plaster, hon stressar inte upp sig även om hästarna brevid gör det!
när jag red fram var hon väldigt fin, lyssnade bra osv.
galopperade lite, kändes okej.
när jag red programet gick det verkligen bra, stoor förändrig från första gången. hon lyssnade och jag red.
Galoppen satt där den skulle, galopparbetet har alltså gett resulat! kul att känna att man gör något bra!
skulle sakta av till skritt engång, vi missuppfatta varandra, jag menade skritt och hon halt.. vilket dommaren såklart påpekade! ;)
men kändes väldigt bra!
 
"mjuk och fin sits. Hästen lyssnade ganska bra på dina hjälper. Fin ridtravare som galopperade i trevlig takt. behöver lite bättre form för högre poäng"
 
ska jobba med hennes form, när hon har träns lite mer. på hacket är hon i ärligform från start nästan, så ska få över de till tränset också ;)
 
inga bilder från idag!
 
imorn ska hon få massor beröm, vet dock inte vad vi ska hitta på imorn. tänkte iaf avsluta med lite barbacka ridning om det inte regnar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0