Vi är ett bra team!

Red nike idag, gillar henne mer och mer för varje gång jag rider henne!
fick en väldigt bra känsla med henne idag, bra för söndag! :D
fick höra mycket positivt idag, bland annat att vi är ett bra team! :)
idag var det hoppning på schemat!
 
När vi red fram arbetade jag henne ordentligt, och det sluta med att jag blev svimfärdig, seriöst. ville bara dö när vi skulle börja hoppa. men då vet jag,håller jag på att svimma gör jag ett bra jobb!
 
Vi räknade galoppsprång, haha kul faktiskt!
Fick in bra med galoppsprång och bra takt! :D
slutade med att sista hindret var 80, och vi skulle hoppa lågt..
men jag hoppade och det kändes bra, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0