vidrigt.. jag får ont i magen!

 
såg ni på kalla fakta? gjorde ni inte det, gör det!
Handlade om parken zoo, ni vet parken som räddar världens djur?
 
Eller ja dödar på ren svenska.
jag har aldrig riktigt gillat parken zoo, har alltid tyckt att djuren har för små inhängnader osv.
Men att det skulle avliva fridlysta djur lägga de i en frys, bara för att få in nya fridlysta djur? hade jag aldrig kunnat tro.
 
Det låg flera djur i hög i frysen. pumor, krockodiler, amerikanska vildhundar, höns till och med en vit tiger..
Allt är sjukt hemskt usch!
Det som tog hårdast på mig var att se den vita tigern där..tigern som lockade flera besökare. Tigern jag kunde titta på i timmar när jag var liten..
 
vart är logiken i att avliva utrotningshotade djur, och tar in nya. när de ändå säkerligen kommer göra samma sak inom snar framtid? och att sedan marknadsföra sig med att de räddar världens djur..
nej usch!
 
sökte jobb där, glad att jag inte fick det. jobbar hellre på mc donalds.
kan lova att jag aldrig mer besöker parken.
skärmklippet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0