2. När & varför jag började rida


Jag har alltid velat rida, enda sen jag var liten. Men jag har inte fått pga olika anledningar!
jag följde med några kompisar då och då, jag ville också!
 
En dag i skolan när jag gick i 4:an kom 2 ridlärare till  min klass och berättade om ett projekt som dom skulle ha på ntrk (nyby torshälla ridklubb, rider där än idag) både Edvarslund och Gökstenelever fick vara med (4:e klassare)
Projektet gick ut på att man fick rida en hel termin helt gratis!
så ja jag sökte till projektet och kom med!
så på torsdagarna klockan 17 red jag till en början :)
när terminen slutade, så bestämdes det att jag skulle få fortsätta med ridningen!
lycklig tjej jag var då!
 
så, så gick det till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0