Dagens ridpass! - Lucky!

Lucky var lite "orolig" idag tror jag!
hon ville inte stå still när jag skulle borsta oså, så brukar hon inte vara :(
borsta ett tag, och försökte knoppa, men det gick ju sådär xD
sen gick jag till paddocken!
hoppade upp, hon var lite spänd :/
red på långa tyglar och så klart då smälde det till, lät som något sköt :o
lucky blev jätterädd!
hoppade av och gick med henne!
hoppade upp igen, red på korta tyglar!
hon ville inte gå ut i ett av hörnen på paddocken, ja hon var inte riktigt sig själv :(
men sen red jag programet några gånger och det gick bra!
det kommer gå bra imorn!
tog in henne borsta oså, släppte ut henne, mocka och så klart missa jag särbussen!
hade inte varit hemma än om jag inte hade fått skjuts :o
men jag hade tur skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0