Dagens ridpass - Lucky<3

kom ut till stallet vid 4 ?
Gick ut till hagen och hämtade Lucky, jag ställde mig bara i hagen och sa hennes namn så kom hon till mig! <3 okej jag hade den berömda gula hinken med havre i. men kom till mig och hinken gjorde hon iaf.
borstade henne ett tag sen gick jag ut till paddocken, red i tränset idag.
hon var inte riktigt sammarbetsvillig, så jag fick kämpa :)
jag gjorde inte något specielllt.
skrittade på spåret, jobbade med att få ut henne i hörnen. lite halter och så.
samma i traven, försökte få ut henne i hörnen och gå den vägen jag väljer.
galoppera inte alls mycket, gjorde 2 galoppfattningar.
red kanske 50 minuter.
tog in henne, mockade, borstade, gav henne mat, släppte ut henne i hagen, gick till bussen!


nästa vecka (Måndag,Torsdag blir det programridning och veckan efter har vi kanske gjort oss förtjänta av lite markarebete/hoppning)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0