Dagens ridpass! - Lyckan!

idag borsta jag Lucky lite extra bara för att liksom!
sen när jag väl skulle rida var hon fin, men stel i ena sidan, försökte jobba med den och det gav liite resultat iaf.
Galoppen i vänstervarv gick inte, men i högervarv var hon klockren! så fin!
Red på tränset idag, så det kan ha lite att göra med stelheten i vänstra sidan?
Red på volter, serpentiner och någon skänkelvikning.
Gick helt okej.
i slutet blev hon okoncenterad och på tårna och kändes lite som hon skulle expoldera, så jag hoppade av och skritta av henne utanför paddocken en stund.
 
Nästa gång ska jag rida "klockan" tror det kan vara en bra övning för henne! :)
 
När jag skulle hämta in henne, kom hon travandes emot mig, och kom när jag sa hennes namn, sen när jag skulle gå till bussen stod hon vid öppningen gnägga! that feeling.. <3
 
Men visst är hon bara så underbart söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0