Egoboost!

idag har jag börjat läsa Egoboost som jag lånade från bibliotekt idag, så nu läser jag den med en lyxchailatte!
Har ni inte läst Egoboost av "blondinbella" så tycker jag att ni borde göra det, rekommendrar den starkt!
 
Önskar att jag lånat den tidigare, tillexempel på högstadiet för då hade jag behövt den kan jag lova!
Jag känner igen mig själv så himla mycket i boken. sjukt!
jag tänkte tillbaka på min "stora kärlek" som tog månader för mig att släppa, boken beskriver verkligen de förhållandet, tillexempel det här med att man kryddar på sanningen. Men mer i detalj går jag inte in på, men sjukt att en bok kan få en att verkligen inse att något man trodde var så rätt, var så himla fel.
 
aja nu ska jag läsa lite till och sedan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0