åter till skolan!

Tänkte vara duktig och gå ut och springa en liten runda nu på morgonen. ställde klockan på 5:55 så jag skulle slippa stress. det var bara det att klockhelvetet inte ringde! så jag vaknade utan klocka vid 7..
 
Skolan brörjade igen med ett prov, "panikpluggade" endast imorse..
Frågorna var allmänt konstiga, HEJDÅ MITT A..
Vi fick även nya sittplaceringar, det kommer antagligen bli ganska pratigt vid mitt bord.
JA vi har sitt placeringar på JB!
 
Fick även sms att min bokreservation hade kommit, GICK så klart och hämtade den direkt efter skolan.
Och sen jag kom hem har jag läst, drucikt cola, läst, sovit och läst ännu mer.
Älskar att man alltid får frågan "är du sjuk?" "vad är fel på dig?" bara för man ligger i sängen..
JAG ÄR TRÖTT OKEJ?
har därför medvetet skippat att träna idag.
 
LUCKIPUCKI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0