lite stuff.

vet inte hur jag ska formulera mig nu men aja JUST DO IT!
 
Jag känner att jag har nått så långt jag kan komm med min blogg. jag har bloggat i 4år och jag kommer inte längre än så här. finns ingen blogglust kvar i mig.  när som helst kan jag lägga ner bloggen. orkar inte slösa min tid liksom.
 
sen fick jag ett erbjudande i maj att åka med min mamma och syster till New york.
men det skulle innebära att jag missar 3 skoldagar. känner att skolan är viktigare än en liten resa liksom.
så nej, ingen resa för mig.
 
aja idag ska jag baka till ridgruppen eftersom jag var så dålig så jag ramla av förra veckan.
 
Detta är jag numera. Tandställning över och under. och mina glasögon. Hej jag heter erika och jag är en nörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0