Nu är jag igång igen!

varför tränar man inte mer än man gör haha! så underbart efter.
Nu tog jag en timmes träning! mmmmmmmmmm!
ska lätt träna imorgon också! Nu är jag på G igen.
 
Men bara för att jag ska börja träna på allvar så betyder inte det att jag ska börja gå på värsta dieten! ( som många andra, de bara ååh nej jag kan inte äta godis F A R L I G T!)
För att kunna skapa muskler behövs fett! hur får man i sig det utan större ansträngning? JO! G O D I S!
 
Persoligen skulle jag inte kunna leva utan godis..
på tal om det nu ska jag äta lite godis och sånt innan ridningen!
 
kom och tänka på detta:
smart av honom att utmana mig ;)
 
Tränade till simply the best :´) den låten spelades ofta när jag tog hand om Lucky som mest!
 
TAGGA RIDNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0