Tisdag!

Idag hade vi våran nya engelskalärare, så grymt bra hon verkar, liksom hon får oss att skratta!
känns possitivt för mitt betyg!
 
fick även ny uppgift på fotolektionen!
Har bokat in en fotografering nästa vecka på tisdag som innehåller en idé.
Det handlar iaf om porträttfoto i serie där en rödtråd ska finnas.
 
Vet inte vad jag ska göra nu, har sjukt ont i huvudet ska iaf ta en tablett och kolla på tv eller kanske tillochmed plugga som jag alltid skriver att jag ska göra men som jag aldrig gör.
 
(Men nu minsann, fixade våran marknadsplan, gjorde klart bildanalysen, försökte fixa en film. och nu ska jag göra en Grammatikdiagnos fuck it, tar det imorgon... sen (NU) chilla innan ridningen)
Ridning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0