Härligt men kallt!

i fredags somna jag när jag kom hem efter skolan, därav uppdateringen igår!
var inte mycket vaken igår heller, men jag var iaf i stallet :) som alla andra Lördagar!
Vi red ut, Det var KALLT, men sjukt härligt! <3 älskar att rida när de ligger snö på backen :D
Därför kommer nu en riktig sommarbild!
Kommande veckans planering!
 
Måndag: Körlektion och Nevada
Tisdag: Skola endast.
Onsdag: Stockholm med klassen.., Nevada
Torsdag: skola, Nevada
Fredag: Skola, Nevada
Lördag: NEVADA
Söndag: CHILL!
 
Typ som alla andra vanliga veckor, förutom en extra stalldag och stockholm med klassen.
NEJ! Nu ska jag börja med skolarbete! No -  en "uppsats" på 3 sidor, Filosofi - Massa frågor och en annan uppgift..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0