mitt 2013!

mitt år började med att jag åkte till Lucky och red henne<3
sen flyttade hon och där red jag henne några gånger sen blev hon sparkad, sen dess har jag inte träffat henne.
sen bestämde familjen att vi skulle åka till New york, vilket vi gjorde.
i samma veva sökte jag sommarjobb som jag sedan fick, och jobbade 4 veckor på en avdelning på sjukhuset, jag trivdes och jag har aldrig tyckt att det var så kul att diska ;)
sen kom lönen <3 och jag köpte min ipad mini efter det.
sen började jag rida Golli! och slutande.
sen åkte familjen till Zakynthos!
sen åkte jag till pappa.
 
efter det började jag rida Nevada.
sen började jag sista året på gymnasiet.
varvade skola med stall.
dagen innan min födelsedag körde jag på halkbanan, sååå jäkla kul!
på min födelsedag var jag helt död med nästan 39 i feber.
sen var det jul.
Nu på lovet hänger jag i stallet eller så är jag hemma och gör inget vettigt alls. så kommer det fortsätta.
Idag köpte jag ju min hjälm som jag har velat ha sedan jag började rida.
Mitt 2013 har varit ett bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0