sällskap!

Först och främst, kul med sällskap i stallet!
 
Red först på banan och sedan gick vi till stallet så sprang jag och hämta reflextäcken så red vi ut en sväng!
På banan var Nevada fin och hade en fin kontakt, när jag skulle börja trava höll jag på att åka av kan jag tala om! Nevada "kastade upp" mig från sadeln, vilket jag inte var beredd på. annars stort +!
Red sedan ut, så himla härligt! mycket prat och planering! Amanda sa smarta grejer vill jag lova! that´s life liksom ;)
Nevada töntade sig lite, annars skötte han sig! :)
 
Vi fick paket av hästarnas ägare! - Pannband och choklad! så ikväll ska erika äta choklad <3
sen skrev jag upp mig + 2 på gästlistan till en "krog". känner mig vuxen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0