Glädjedödare!

Den typiska nörden är Tjejen/killen med glasögon och räls på både över och underkäken.
 
 
Jag har alltid varit rädd för att få räls på båda käkarna, just för att jag blir en typisknörd.
detta kom jag och tänka på idag.
 
idag hade jag tid hos tandregleringen, kom in och tandmannen tittade på tänderna och säger.
Det ser fint ut, vi kör på med hårdare gummisnoddar så kan vi ta bort distalizern(den med gummisnoddarna) nästa gång.
FATTA HUR JÄKLA GLAD JAG BLEV?!
men så fortsätter han.
Vi tar bort den nästa gång så kan vi sätta in räls.
ÄKTA glädjedödare, jag ska alltså få räls på överkäken också. jag som trodde att jag skulle få slippa MEN INTE DÅ!
Hej jag heter Erika, jag är en nörd.
 
Men man får så himla fina tänder med räls och annan tandställning så det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0