Lacki <3

Var hos Lucky idag <3
Borsta henne, klappa henne osv. medans maria mockade.
 
Jag red även :) innan fick jag höra att hon var spänd och så igår.
Men idag var hon bara sååå fin! inte ofta hon har varit så fin, kanske för att jag har lärt mig nya saker.
t.ex. hålla händerna stilla. det gör såå stor skillnad!
Red i alla gångarter.
Tur att jag har ridit Parma och att jag nu är vad med först lugn trav sen baaaaaam GALOPP! men hon ville inte riktigt sänka huvudet i galoppen, hon hade antagligen massa energi.
Hon var så fin<3
 
Och det bästa, jag satt kvar hela passet ;)
 
En av alla hennes fina sidor.
Red inte så länge då det blev fult i ridhuset.

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

Fy vad jag saknar henne fina Lucky <3

2013-02-28 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0