En vecka utan dator!

*oj hon har bloggat* ;)
 
Idag är den en vecka utan dator.. saknar min älskade dator.. tomt utan den, helt ärligt!
men jag ska börja blogga oftare och när jag får tillbaka min dator kan ni vänta er toppen uppdatering! *Lovar*
 
idag har jag umgåtts med min syster, åkte förbi Lars Biderman - köpte ridvantar! var i behov av sådana. dock inga varma men nu har jag sådana iaf. nästa helg blire hööks ;)
Nu har jag fixat musik till ipoden! Lovley <3
Nu spelas Good Charlotte - wondering
 
igår när jag kom till stallet var Luckys box mockad, helt ok :)
så fixade bara mat och red. svinkallt! skojar inte.
på måndag ska jag vara där längre, borsta henne extra och så. då följer kameran med, ett skolarbete ska göras.
hoppas på bra bilder! hoppas dock inte att det är lika kallt som igår!
 
ikväll ska jag chilla och så, men jag ska också städa, och fixa skolarbete så jag inte hamnar efter bara för att min dator är inlämnad.
 
imorgon ska jag fota min backup-plan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0