gladtjej!

Fick hem mina skal och "dammplugg" nöjd som tusan!
Jag och Anton har bytt affärside, nu har vi en ännu bättre!
gick hem direkt efter skolan som jag såhär i efterhand kanske borde ha väntat med några minuter!
 
ska snart tillbaka til skolan..
 
har verkligen inget att blogga om!
ridningen på ridskolan igår var awesome! gick så bra, tränade blandannat på att ge eftergift!
 
slänger in en till historia Victor sara och jag skrev igår!
 
Sara och Erika gick till Victors slott som befann sig på en annan del av galaxen. Rymden var oförväntat liten jämfört med Victors kanin. Slottet fanns kanske inte alls eftersom Victor hade skruvat glödlampor hela veckan. Sara åt tacos med cupcakes eftersom Erika var tjock som vanligt. Erika är speciell på latin, det visste inte Victor och Sara. Victor klagade på Sara som simmade i öl och dansade på poolkanten. Polka tuppen var rysk eftersom ryssar gillar randiga prickar mer än vodka. Illa var det inte för fan! Tuppen pratade isländska, ingen förstod honom precis som Victor hade gjort. Erika åt spanska bönor blandat med torskfile. Hon lanserade iphone 95 efter att 97 dog. Sara ville hoppa på Rasmus för det tyckte hon inte absolut om. MÄN Tony ERWING kastade fisk igen på Sara. Hon dansade hejvilt precis som en tupp inte brukar göra när midsommarnatten strömmar förbi. Ring ring sa pling plong när Victor fotade franska sniglar, mums. I Frankrike, Paris, fanns en frukt som heter Amanda. Den smakade super snuskigt. Sara rockade hårt som vanligt när midsommarnatten strömmade igen. Snipp snapp snut så var denna saga sara sandra sagan slut.
 
skalet jag använder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0