Snart helg!

På lördag flyttar Lucky till sitt nya place!
hennes fodervärd ringde och vi bestämde att jag skulle vara med när hon kommer, känns toppen!
ser framemot denna helg. Kameran kommer följa med, så vi får se om det blir bilder ;)
 
idag när jag red så gick det inte så bra, varken jag eller Lucky gjorde vårat bästa.
började med klickerträning, där var hon inte med mig, vilket gjorde att hon sprang ifrån mig..
har Lucky bestäm sig för att gå, så är det ingen ide att gå efter henne..
men efter ett tag kom hon till mig iaf.
Hoppade upp, red lite barbacka, sprang och hämtade sadel, red igenom LC:1an och LB:1an.
inte mycket mer än så.
 
vi har definitivt haft bättre pass och nu vill inte blogg.se sammarbeta så det blir inga fler bilder.
de kommer när de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0