HEJJ

sitter och kollar på tsatsiki morsan och polisen! och äter pollykaka och dricker vatten!
;)
 
jag fick värsta "läslusten" så jag reserverade 2 böcker, får se när jag får hämta dom, ena var en före mig på. DEN JAG VILL LÄSA MEST också :( (Erika fixar, nu är jag på första plats!!)
Nej men jag har svårt att hitta bra böcker, jag gillar Katarina von bredows böcker speciellt expert på att rodna och som om ingenting, bra böcker det där!
Så har ni tips, lämna gärna :D
 
Lovplanering:
Måndag, göra släpande skolanrbete, sen vet jag inte :o
Tisdag, kusin kommer, ridning på kvällen.
onsdag, hitta på något med kusin.
Torsdag: kusin åker hem, vet inte
fredag- söndag ingen aning, göra släpande skolarbete..
 
vecka efter ska jag ringa och fråga om jag kan hänga med till Lucky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0