Hur svårt är det att få tag i modeller?!

har fått en ny fotouppgift som jag needar modeller till.
Varför ska det vara så himla svårt att säga ja eller nej.
varenda förutom EN sa "kanske" eller "när? "vart" sen bara "fast jag är ju med ... varje fredag" varför inte bara säga nej på engång när man vet vilken dag? - Blir så jäkla arg!
Det är väl ändå en ära att bli tillfrågad?! . jag som tillochmed gick över mina egna gränser.
Dom vill typ att man ska säga - men snälla men gud jag vill så gärna ha med dig. du är bäst.
FUCK IT! Det finns andra.
 
Aja nu är jag hemma och ska fixa lite skolarbete.
sedan ridskolan.
 
VERY OLD BILD - 2009..
 
jag skrattar åt dig, vad är ditt problem. FUCK YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0