hur?!

Jag vet känslan när man ska åka bort eller när man inte kommer ha tillgång till internet och man måste fixa typ 10 tidsinställda för att hålla igång bloggen.
Det kan vara svårt att komma på vad man ska skriva i alla 10, 2-3 kanske är lätt att komma på, men de andra 7-8 inläggen då?
 
Såhär gör jag:
Jag brukar brainstorma!
skriva ner allt på ett papper, när jag inte kommer på något mer så lämnar jag det för att sedan skriva upp fler förslag när jag kommit på några.
Detta är bra för då får man också variation i inläggen :)
 
Hur kul är det med en blogg som bloggar 2-3 gånger i veckan och sedan vara död resten. NJA!
jag föredrar tidsinställa även om det kan vara jobbigt att skriva alla!
 
Lucky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0