Onsdag!

Nu ska jag göra klart min hörförståelse, sen ska jag, göra klart lite annat.. får se hur mycket jag orkar. jag menar hallå! jag vill inte bli utbränd eller Gå in i väggen!
Jag menar, det är ju varken skönt att bli bränd eller gå in i en väg! (nu sitter ni säkert där som läser detta och bara hallå trög eller, och ja alla är inte smarta)

Detta är en film som jag har gjort, det är en "bildberättelse" om en historisk händelse.
Eftersom jag läste det vi skulle läsa till historia lektionen redan (om första världskriget och mellankrigstiden) så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra min film om när den gubben tar makten!
 

Kommentarer
Postat av: emmziee

min katt heter adolf.... hitler....

2013-03-06 @ 20:21:12
URL: http://emmathomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0