Stoppa ditt sötsug!

jag har alltid varit den där godisråttan och kakmonstret!
jag har liksom alltid hittat anledningar till varför jag ska köpa den där kexchokladen, och om jag köper en varför inte köpa 2. hänger ni med?
jag har läst att man ska skippa sockret och äta frukt. jag lovar att det är svårare än man tror om man är riktigt sockerberoende som jag kan erkänna att jag var, och kanske är till en viss del.
 
Men nu ska jag tipsa om hur jag har sänkt mitt sockerberoende!
Eftersom jag är en "fattigstudent" och godis faktiskt kostar en del (jag skojar inte om jag skriver att 95% av mitt studiebidrag gick till godis.)
Jag gjorde upp en plan hur mycket jag skulle spara varje månad. på såsätt blev jag tvungen att skippa godiset och hitta andra lösningar!
smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0