uteritt och hoppning!

i torsdags följde jag med till the luck!
ridhustet var bokat hela kvällen typ. så ja jag skrittade ut. hon var så duktig. och så lugn! Världes snällaste!
dock var hon lite rädd för några får som lät. Men åh andra sidan är hon ju rädd för höns så ;)
 
särdatorn tar inte minneskort = inga bilder..

Tisdagens lektion så var det hoppning!
Jag hade parmisen! hon var verkligenhet på grönten!
I uppvärminingen var hon såå fin, lyssnade bra bakåt!
Galoppen var rund, lätt att arbeta. jag kände mig riktigt proffsig.
när vi hoppade så  tog jag allt i trav så hon fick falla in i galopp annars gick det inte. hon skenade efter varje hinder typ förutom engång. sista. engång tappade jag stigbygel också som grädden i moset. men jag är stolt det gick bra trotts att hon var överdrivet pigg!
jag och baywatch längst bak, parma och amanda längst fram,
 
 

fett duktig jag känner mig jag har jobbat bort totalt 3 uppgifter, FETT DUKTIG!
Nu förtjänar jag min tv-tisdag!
9månader till 18!
10 DAGAR till jag får räls på överkäken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0