BRA DAG!

idag har jag haft en bra dag, med mycket skratt och kortspel!
Jag kom till skolan vanlig tid, fast jag började 12.50 ;)
Det ända vettiga jag har gjort idag är filmen och en utvärdering ;)
 
Vi hade en liten diskussion idag på svenskan, Nästa tisdag är den 4:e juni och 28:e maj är nu på tisdag.
ovanligt många som höll med mig ;)
 
Lyckades få D på litterära epoker, WHAT liksom! Klarade ett helt C kriterie ;)
Ovanligt men otroligt kul! kändes mest som att jag slängde ihop något på slutet och hoppades på E typ! den var väldisponerande?  hoho och vad är de tro, HEJ GOOGLE!
 
Nu är jag hos Gulle <3
har så ont i mina tänder, den som påstår att kärlek är pain borde känna på tandställning..
haha aja nej nu ska jag fortsätta kolla på Djursjukhuset innan gulle ska ut igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0