Guldponnyn!

Radja, Ponnyn som har varit min favorit ända sen jag började rida.
Ponnyn som jag ridit flest gånger, ponnyn jag har lärt mig mest på och har haft roligast med!
Radja kommer i höst ut på annons, Han är 21 år  gammal.

Så klart skulle jag vilja köpa honom, hur underbart skulle inte de vara!
MEN de känns som att han kommer få de bättre hos någon annan då jag går mitt sista år på gymnasiet och kommer inte ha den tiden har faktiskt förtjänar! sen får jag ju inte ;)

Under åren har vi startat några clear rounder tillsammans och nollat alla! vi har startat LC:1 3 gånger men där har vi haft sämre resultat men så kul som vi har haft!
Radja förtjänar det bästa, Älskade ponny<3

Jag har anmält mig till att hoppa sommarhoppningen med honom men jag tror att jag kommer stryka mig, kul om allt skulle gå åt skogen, men kul att göra någon sista sak med han, isåfall kommer vi hoppa en 60, men troligtvis inte, kommer verkligen sakna honom.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0