HOME <3

äntligen hemma igen!
jag har haft det superbra! vädret har varit allt från sol till svinkallt till spöregn ;)
oavsett det har jag haft det bra.
Allt var så himla coolt liksom.
 
vi kollade på alla typiska turistsaker:
Frihetsgudinnan och Ellis Island från håll.. Man fick inte gå i land där "because of the hurricane"
Madison Square garden
Empire state building (vi åkte även upp i den ;))
central park
Dakota building
Ground zero
"vännerhuset"
Green witch village osv.
Med andra ord har vi vandrat över hela Manhattan.. 
 
Nu efter 4 dagar med pizza, pizza, hamburgare och ännu mer pizza är det dags för träning!
får se om jag orkar träna idag, annars börjar jag imorgon!
 
Nu ska jag packa upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0