LUCKY BLI FRISK..

Lucky är ju som det flesta vet skadad.. ganska illa tyvärr.
Hennes Griffelben blev avsparkat :( så ja..
MEN oavsett vad som händer med henne så kommer hon alltid att vara speciell för mig.
Hon var den första som jag red ut ensam på, vi hoppade, vi tränade NH, Red barbacka. med henne vågade jag mig ut och starta dressyr som var en dröm för mig. vi utvecklades så himla mycket och framförallt hade jag så himla kul med henne.
jag var så lycklig när jag köpte en grimma till henne. ;)
Förhoppningsvis är våran saga inte slut än, jag hoppas varje dag att hon ska bli frisk!
 
Idag ska min bästa vän få hem sin foderhäst, jag ska följa med och agera fotograf. Jag är så himla glad för hennes skull! Dom kommer uppleva så mycket roligt tillsammans.
Imorgon ska jag få provrida hästen, eftersom jag kanske ska få bli medryttare :D
Och det är jag så tacksam för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0