Maj maj måne, jag kan inte lura dig till skåne..

Det kommer regna osv när vi är i new york, totally love it!
idag har jag slängt mina gröna converse samt Adidasväska då dragkedjan gav upp..
 
SÅ vad jag ska jag köpa i new york, jo:
Converse (x2 till mig och Anton - för att jag är snäll)
Väska (en som jag kan ha min dator i eller liknande..)
Present till Felicia (ungen har fyllt år ;))
sen får vi se hur långt pengarna räcker.
 
jag gillar inte Maj direkt..
2 av 3 syskon fyller år, massa avgifter och utöver de så är det ju de vanliga kostnaderna.
Pengarna rinner iväg!
 
ingen skola förens 16/5!!!
 
VAD SKA JAG KÖPA FÖR FÄRG?? just nu har jag röda och "lila", kanske svarta eller vita? :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0